17 apr. 2012

?

Är det bara jag eller finns det fler kvinnor än män i sims...?

7 kommentarer:

  1. nej
    jag är ganska säker på att det finns llika mykcet killar som tjejer

    SvaraRadera
    Svar
    1. du kanske har rätt, ibland känns det bara som att när man går till parken finns det typ 60 % tjejer och 40 % killar

      Radera
  2. Jag tycker också att det alltid dyker upp fler tjejer än killar i sims 3. Lite svårt att hitta framtida pojkvänner, haha :D

    SvaraRadera
  3. Hej jag undrar om det är nån här som vet om man kan ha the sims 3 grundspelet på svenska men köpa expansionspaket utomlands? Blir spelet då automatiskt på svenska, fastän man t.ex har kvällsnöjen på engelska (late night). Om ni förstår hur jag menar :P

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag hoppas att du kan hjälpa mig med det här verkligen! jag spelar the sims3 och varje gång min sim ska föda barn och när familjen väll har barnet så blir barnet arg och relationen till föräldrarna sjunker otroligt mycket och den känner sig förolämpad på grund av att föräldranra pussas eller kramas. När jag kollar på relationen till mamma och pappa så står det ''ingen parner'' på mammans och på pappans står det att hans partner är ''Chad'' pappans bästa kompis. (?) Snälla hjälp mig, har skaffat 2 barn och de gör exakt samma sak. Det är sjukt jobbigt. Föräldrarna får inte ens röra varandra eller ha någon kärlek alls vare sig barnet är med eller inte. Tacksam för svar!

    SvaraRadera
  5. Har inte tänkt på det, men jag tycker jag brukar få mer flickbebisar än killar :)

    SvaraRadera