12 juni 2009

Mina simmar!

Hej!
Jag tänkte presentera min familj som jag spelar mest i just nu :)

Mamma: Tyra Clarkson, författare, jobbar på biblioteket

Pappa: Jason Clarkson, proffsidrottare, spelar i lägsta division

Tonnåring: Olivia larkson, eftersom att hon är modig hade jag tänkt att hon skulle bli polis, är uppskriven på hederslistan, har MVG i skolan

Småbarn: Oliver Clarkson, musikalisk

Småbarn: Emma-Lee Clarkson, adopterad


Lägg märkte till Emma-Lee, jag gillar verkligen det namnet. (Jag tror jag har lyssnat för mycket på Johan Palm - Emma-Lee) Haha! Hon är iaf adopterad, hon är jätte söt. Ljust kort hår, rosa kläder (oftast). :)
Men jag är nog inne i en ganska svår period i spelandet nu. Att ha två småbarn som ska äta, kissa, sova och få uppmärksamhet samtidigt är inte alltid det enklaste (a)

14 kommentarer:

  1. hej kan du nån kod som simen mår bra ut av

    SvaraRadera
  2. Det är en fin blogg! med många bra fusk. men du har stavat fel på många av dom.. det är inte bra.. du kan ju kolla stavningen på din fusk sida.. annars kanske folk slutar att läsa den. <3

    SvaraRadera
  3. svar till den högst upp: en kod som gör så att alla mår bra av är TestingCheatsEnabled True ,och då ska du hålla in shift och klicka på brevlådan så kommer massa altenativ!

    P.S det är typ nittio komentarer i startsidan. Blogggen är jättefin<3!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag har sett det. tack så mycket! :)

      Radera
  4. Hur adopterar man? blir tacksam för svar ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du trycker på telefånen-ring om tjänst-adoptera
      Klart :D

      Radera
  5. Svar
    1. det har nog du också varit någon gång?

      Radera
  6. Om man ska adoptera trycker man på sin telefon och sen tjänster
    tryck sen på adoptivservice.

    Kram Katja

    SvaraRadera
  7. kan något någon bra fusk typ som man bli vampyr eller något

    SvaraRadera
  8. Kan man jobba på bibloteket? Hur gör man då? Kram.9

    SvaraRadera
  9. Jag hade 4 småbarn! Så jobbigt!!!! Så jag kan fatta. Ps din blogg äger.

    SvaraRadera