11 juni 2009

SOMMARLOV!

Som rubriken, ÄNTLIGEN SOMMARLOV! ;D
Kl halv 9 var vi på plats i kyrkan, sen gick vi upp till klassrummet, fick betyg och glass sen gick jag hem, åt tårta, fick pengar av mamma och pappa och mormor och morfar. Och ni sitter jag här (a) Men ändå typ härligt att "känna lugnet", det är ju ingen skola imorn! Och inte resten av dom 2 kommande månaderna heller ;D Såhär ser min sommar ut:
- Midsommar + brorsans födelsedag
- Vännäsdagarna
- Felicia fyller år
- Moppekurs

Nått mer speciellt har jag inte för mig än så länge iaf :P
Menmen, nu kurrar min mage och mamma å brorsan for och hämtade pizza ;D Så nu ska he firas! Haha, ;p

5 kommentarer:

  1. Vad är Vännäsdagarna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är marknad och tivoli i byn Vännäs där jag bor :)

      Radera
  2. hur gammal är du , går du typ i åttan?:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha nej jag går andra året på gymnasiet, jag fyller 18 i september :)

      Radera
  3. skriv mer fusk!,hur gör man för att kunna bygga på tomter i andra länder har funderat på det sen jag fick destenation världen

    SvaraRadera